piękne i smukłe nogi

Jeśli marzysz o pięknych i smukłych udach, mamy dobrą wiadomość! Stosując poniższe wskazówki, zauważysz zmianę już po kilku tygodniach! Dowiedz się jakie ćwiczenia wykonywać oraz co jeść, by schudnąć z ud.

Definiujemy odchudzanie

Często kojarzymy odchudzanie z centymetrem i wagą. Jest to powodem wielu zawodów, ponieważ nie zawsze chudsze, oznacza mniejsze. Każdy z nas posiada swoje uwarunkowania genetyczne, które wskazują, tak zwaną sylwetkę startową. Czy to znaczy, że nie jesteśmy w stanie nic zmienić? Absolutnie nie. Każdy może wyglądać świetnie, niezależnie od genów.

Piękne i smukłe nogi

Co więc rozumiemy pod pojęciem chudych ud? Smukłe, pozbawione dużych pokładów tkanki tłuszczowej, górne części nóg. Należy jedynie wziąć pod uwagę, że każdy z nas posiada inną budowę kostną i mięśniową, dlatego nigdy nie powinniśmy porównywać się do innych, a jedynie obserwować własne postępy.

Pełna miska, mniejszy obwód

Zacznijmy od jedzenia. Ponieważ uda są jedną z większych partii mięśniowych w organizmie, będą dość mocno reagowały na każdą zmianę, w codziennym odżywianiu. W tym wypadku powinniśmy zdecydować się na jedną ze sprawdzonych diet, najlepiej taką, która najbardziej odpowiada naszym zasobom czasowym i smakom.

Najważniejsze to pamiętać, o dużym spożyciu wody, tak by organizm nie gromadził jej pod skórą, a także o dostarczaniu wystarczającej ilości białka i zdrowych tłuszczy, w wyznaczonych ramach kalorycznych. Z zasady, im mniej przetworzone jedzenie, tym lepsze.zdrowy posiłek

Naturalne tabletki zbijają centymetry

Dodatkowo można zainteresować się naturalnymi preparatami, które pomagają redukować tkankę tłuszczową. To właśnie ona stanowi najczęstszy powód posiadania większego obwodu w udach. Dobrym rozwiązaniem będą na przykład plastry Sliminazer, kapsułki Bioxyn lub Ketominal Slim.

Plastry Sliminazer zawierają dużą ilość l-karnityny, która pomaga spalać szybciej tłuszcz, natomiast zarówno Ketominal Slim, jak i Bioxyn dostarczają organizmowi ekstrakty z takich ziół jak mięta i kozieradka, które wpływają na szybkość metabolizmu. W efekcie wspomagają odchudzanie, także ud.

Jak trenować by schudnąć z ud?

Dedykowane ćwiczenia, to bardzo ważny element, jeśli marzymy o smukłych udach. To właśnie one pozwolą zamienić tkanką tłuszczową, w tkankę mięśniową i w efekcie poprawić wygląd, a także zmniejszyć obwód ud. Pod spodem kilka przykładów.

PRZYSIADY

Ustaw stopy równolegle, na szerokość ramion. Schodząc w dół, staraj się trzymać proste plecy i wysuwać biodra jak najdalej do tyłu. Kolana nie powinny wychodzić przed stopy. Pamiętaj także o prawidłowym oddechu. Bierzemy wdech przy zejściu w dół i wydychamy powietrze, kiedy wznosimy się ku górze. Nie schodź poniżej poziomu, kiedy łydki i uda utworzą kąt prosty. Postaraj się zatrzymać ruch na kilka sekund w dolnej pozycji.

PRZYSIADY ZE WZNOSEM NÓG

Wykonaj przysiad, techniką opisaną powyżej. Tym razem będzie jednak trochę trudniej. Po każdym wznosie, wyprostuj się i unieś na zmianę lewą i prawą nogę, tak by przysunąć kolano jak najbliżej klatki piersiowej. Pamiętaj o prawidłowym oddychaniu i prostych plecach.

PRZYSIADY Z WYSKOKIEM

Kolejny poziom zaawansowania, ale także ćwiczenie, które da świetne efekty, to następna wersja przysiadów. Zastosuj wszystkie wskazówki techniczne zawarte powyżej, jedynie prostowanie, wykonuj w wyskoku. Oznacza to, że kiedy dojdziesz do pozycji wolnej, wybij się z nóg, postaraj się wyprostować w powietrzu i ponownie opaść do pozycji początkowej. Staraj się nie robić przerw między powtórzeniami.

WYKROKI

Stań prosto, w lekkim rozkroku. Lewą lub prawą nogą zrób krok do przodu, tak by zarówno kolano nogi przedniej jak i tylnej, było zgięte pod kątem 90 stopni. Następnie wyprostuj się i powtórz ruch drugą nogą. Staraj się napinać brzuch i trzymać proste plecy.

UNOSZENIE NÓG

Przejdź do klęku podpartego, czyli połóż wyprostowane w łokciach ręce, na ziemi, a tył ciała podeprzyj palcami stóp. Zegnij nogę w kolanie i unieś ją do boku. Postaraj się wykonać wznos na wysokość bioder. Powtórz ćwiczenie, uginając i unosząc drugą nogę. Pamiętaj o oddechu i napinaniu brzucha.

Wykonuj ćwiczenia systematycznie, kilka razy w tygodniu. Ilość powtórzeń i serii dopasuj do swojej kondycji, staraj się notować wyniki i co tydzień zwiększać ilość serii. To bardzo proste kombinacje, jednak mogą przynieść duże zmiany. Można wykonywać je w domu, nie będzie konieczne także użycie żadnego sprzętu, wystarczy kawałek podłogi. Na początku celuj w 10 minutowe treningi. Dobrym sposobem na odchudzenie ud będą także długie spacery, bieg na bieżni, a także wycieczki rowerowe.

Należy jedynie uważać, na treningi z użyciem dużego ciężaru, które mogą wywołać odwrotny efekt. Choć tkanka tłuszczowa będzie ulegać redukcji, na jej miejscu pojawią się mięśnie, które mogą zwiększyć obwód ud.mniejszy obwód ud

W jakim czasie można spodziewać się efektów

Zadowalające efekty mogą pojawić się już po kilku tygodniach systematycznych ćwiczeń i zmianie nawyków żywieniowych. Wszystko będzie zależało od tego, ile pracy będziemy chcieli włożyć w odchudzanie ud. Najważniejsze, to nie zniechęcać się po kilkunastu dniach. Czasami organizm potrzebuje więcej czasu, by zaaplikować zmiany.

Specjalista ds. dietetyki oraz dermatologii. Pasjonat zdrowego stylu życia oraz nowinek technologicznych ze świata medycyny. Prowadzi kursy i szkolenia z zakresu zdrowego odżywiania. Posiada wiedzę interdyscyplinarną dodatkowo z anatomii, biochemii i zdrowia intymnego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here